Take me home!

Sandra har tagit det lugnt över helgen, jag har tagit det lugnt i en VECKA!! Jag har fått mer än nog nu, vill bara hem hem hem! Just nu sitter alla andra och spelar kort eller nått liknande som vi gjort i stort sett hela veckan medans jag försöker hitta på saker att göra som gör att jag kan komma undan ett par minuter. Måste verkligen byta umgänge direkt nör jag kommer hem, samma folk dygnet runt i en vecka är på tok för mycket. De första dagarna var det bara skidor som gällde och då var det hur kul och skönt som helst här uppe men nu får det räcka! Imorgon beges det hemåt och fan vad skönt det ska bli! Jag har tom. börjat längta efter mina småsyskon vilket är STORT varningstecken på att jag varit borta för länge. Så det är bara att börja räkna ner... ca 14 h kvar tills jag är hemma igen:D Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0