Lördag

Har varit lite dåligt med uppdateringar på sistone ser jag, speciellt från mig! Men jag får vell skylla på... skolan?! Igår var var iallafall en riktigt bra dag, började med en liten paus från skolan för min och Jennys del så dagen spenderades istället på stan. Efter det var det bara hem och göra sig i ordning då det var utgång som gällde senare på kvällen. Så efter att ha gjort ett snabbt besök i Nykvarn begav vi oss till Stockholm och Solidaritet. Helt okej ställe:) Om alla dagar ändå vore likadana...
  På tal om Sandras tidigare inlägg om tatueringar.. är också riktigt sugen på att skaffa mig en! Och när jag fick denna bilden skickad till mig från Jenny vill jag bara skaffa nått liknande nu nu nu!  Amanda


Kommentarer
Postat av: sandra

Den var då riktigt snygg :)

2009-02-08 @ 16:18:17
URL: http://embracethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0