Söndag

Känner att jag håller på att spela sönder Halo låten med beyonce och Mando diaos dance with somebody. Jag gör alltid så med nya låtar. Lyssnar tills jag är helt trött på dem. Får se om de håller spela- sönder testet. De är ju inte When you were young precis. Eller varför inte Infinity som jag och Amanda började lyssna på i sommras som fortfarande hållt i sig. Min helg har iaf varit väldigt niice. Fredags utgång som sagt. Vart en hel del fyllesamtal till Amanda, Träffa Sanna Bråding, en hel del videos på Ella och riktigt röj på dancegolvet. Lördag var bakis dag och nu idag svullo dag. Nu taco chips och dipp och Bridget Jones film. Så jäkla kul när hon hamnar i fängelse och sjunger Like A virgin. Sandra 
 
           

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh jag älskar också den låten! Riskerar dock också att spela sönder den, men som du säger.. Killers låt och infinity har ju klarat sig så varför inte denna??;)

2009-02-22 @ 22:04:28
Postat av: mimmi

visst är den :).

tror att den är gammal men jag kan fråga henne och höra av mig :)

2009-02-22 @ 22:31:09
URL: http://costly.blogg.se/
Postat av: bella

Tack så mycket! :)

2009-02-23 @ 10:06:51
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: ella

ååh dne är så bra!

2009-02-26 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0