Ibland är det orättvist!?

Skulle precis sätta mig ner och skriva om dagen, bla. att vi idag fick våra efterlängtade studentmössor men så ser jag att Sandra hann före.. Såå vad ska man nu hitta på att skriva om då? Känner att jag har absolut noll koll på vad som behövs göra för tillfället, har säkert 1000 grejer att göra till skolan men jag har verkligen ingen ork till sånt just nu. Det enda jag fokuserar på nu är sportlovet om ett par dagar och trippen till dalarna då jag inte ska göra annat än att åka skidor hela dagarna! Åh vad jag längtar, ska bli så grymt skönt!
  På tal om något helt annat sitter jag just nu och lyssnar på massa Johnossi låtar och nu känns det extra surt att jag i lördagskväll var tvunget att jobba på mitt sketna jobb istället för att gå och se de dessa ett stenkast bort!:( Och grejen är att jag redan har missat dom en gång, i sommras på Hultan.. När är det min tur egentligen? Amanda



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0