Vinterland

Asså vad händer med vädret? Trodde vi var påväg till våren.. men jag hade tydligen fel! Det värsta jag vet är när det kommer så här mycket snö på en gång, man hinner ju inte vänja sig.. Men men, spelar ju ingen större roll då jag ändå beger mig till tjocka släkten i dalarna imorgon. Fast egentligen är det ju inte släkten som lockar utan skidåkningen:D Har längtat efter det jag vet inte hur länge nu, ska bli riktigt skönt. Och vad kostar det? Inget;D Mor min gick idag med på att stå för betalningen, ibland kan man ju inte annat än älska henne!? Kommer förhoppningsvis hem till helgen igen, är sugen på utgång efter att ha jobbat två helger i rad nu! Hoppas skitvädret håller i sig medans jag är borta;) Amanda

Och för er som inte förstått det än är det alltså mig bilden ska föreställa!!:P

Kommentarer
Postat av: sandra

skulle vilja se dig åka sådär ;) din lilla plogis :P

2009-02-22 @ 21:20:15
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: sandra

men jag är faktiskt avis. skulle också vilja åka skidor. det är faktiskt jävligt roligt! :)

2009-02-22 @ 21:21:02
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: amanda

Sist vi åkte tillsammans var typ i åttan, har blivit bättre sen dess;)

2009-02-22 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0