WTF!?!

Nu har jag försökt uppdatera två gånger utan något vidare bra resultat!? Varje gång lyckas jag på något sätt radera allt jag har skrivit.. och efter att ha försökt skriva samma inlägg två gånger struntar jag faktiskt i det nu! Det tar alldeles för lång tid plus att jag bara glömmer bort vad jag skrev i inlägget innan hela tiden. Uppdateringen om Kiruna får alltså komma senare, kort kan jag iallafall säga att jag är såååååå j*vla glad att jag inte föddes där uppe! Visst var det fint och det kunde såklart vara riktigt mysigt, men en vecka uppe i Lappland räcker gott och väl för mig och det tror jag mina kära vänner Jenny och Annis också dom kan hålla med om det! Hur som helst tycker jag vi utnyttjade våra dagar där uppe på bästa möjliga sätt, vi han t.o.m. med en mycket "lyckad" utgång på Kirunas enda uteställe! Blev dock mycket sliten av våran 17 timmars tågresa med sittplats så gårdagen spenderades hemma och så kommer nog även kvällen göras. Har bjudit hit Sandra på filmkväll, men nu sitter jag och funderar på om jag kanske skulle våldgästa henne istället. För jag trivs mycket bättre i hennes rum, plus att hon har en mycket bättre tv;)  Amanda


Stockholm i mitt hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0