Dancing in the dark

Sitter just nu och äter frukost. Två kiwi och en cocosboll. Mums. Bra frukost, I know. Ska snart åka till skolan och jobba med vårat projektarbete. Kollade nyss ut och tyvärr ligger snön fortfarande kvar. Jag hatar snö. Plus att det är mörkt och grått.Jag vill verkligen ha sommar nu. Tycker det tjatas mycket i den här bloggen om hur mycket vi vill ha sommar men vem vill inte det. Tänk er vad man kan göra på sommaren som man inte kan nu. Man kan ligga och glassa på stranden och känna hur det verkligen steker, få den där perfekta pepparkaks brännan, gå på massa konserer utomhus och festivaler. Varför måste allt vara bättre på sommaren? Just nu vill jag bara ha den där underbara känslan av sommaren. Ni vet den där lukten av blöt asfalt. Låter lite konstigt men tror ni fattar vad jag menar. Eller på våren då man typ kan känna lukten av vår. Det är vad jag vill ha nu. Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar vad du menar :) det vore härligt!

2009-01-20 @ 17:46:52
Postat av: ella

ja det skulle man ju inte säga nej till :)

2009-01-20 @ 18:18:40
Postat av: Sara

I like the blask ;) haha neee du vet att ja håller me dig sandy :P

2009-01-20 @ 21:40:00
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0