Det snurrar i min skalle

Nu när det varit lov ett tag så börjar man, iallafall jag, helt glöma bort allt som kallas tid och dag. Nej men faktiskt, får tänka till hela tiden vilken dag det egentligen är. Är jag ledig, ska jag till jobbet eller är det skolan som gäller!? Och ut över detta har jag helt vänt på dygnet.. jag går och lägger mig mitt i natten/morgonen och vaknar sen mitt på dagen. Titta bara på tiden just nu; det är måndag, klockan är snart ett och jag sitter och skriver ett inlägg.. Och tro mig jag har försökt vända tillbaka dagarna! Försöker gå och lägga mig ganska tidigt, men så kan man inte sova så man sätter på en film eller liknande istället och vipps så är det sådär sent igen:( Och för att inte glömma, har åkt på värsta förkylningen så nu kan jag bara be att det går över till helgen! Någon som vet nån hemsk hemmakur så att man blir frisk kanske?  Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0