Fans

Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag igen, måste bli bättring på det där.. Har dock inte hunnit göra så mycket, har mest varit hemma med mina nu pepparkakebruna småsyskon sen de kom hem från Thailand. Ibland är det allt bra orättvist känner jag, men men.. Idag övningskörde jag hem efter skolan och jag måste faktiskt erkänna att jag känner mig som en fara när jag är ute på vägarna, jag gör gatorna osäkra helt enkelt! Har i stort sett ingen kontroll på bilen, men framåt går det! Hur som helst kom iallafall både pappa och jag hem med livet i behåll och känner faktiskt att idag kan man skylla på vädret, full snöstorm..

Ella fyller ju som ni vet år idag också:D GRATTIS!! Hade tänkt göra som Sandra och lägga upp lite bilder på henne sen och ut över det även bjuda på lite bilder från trippen från Götet som jag lovat sen innan;) 
(Jag vet att jag redan lagt upp ett antal videos på Kings of Leon, men kan inte få nog av dem så här får ni en till)  Amanda



Kommentarer
Postat av: ella

haha du får förvarna mig varje gång du ska övningsköra så jag håller mig borta från vägarna ;)



tack igen btw :)

2009-01-20 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0