Home sweet home!

Söndag.. klockan är snart sex vilket innebär att om ca 13 timmar ska jag stiga upp för att sedan bege mig till skolan! Varför måste loven alltid gå så himla fort? Skulle faktiskt inte vara helt fel med en eller två veckor till;) Det har hur som helst varit ett riktigt lyckat lov, allt har varit så kul och vill bara kunna göra om det en gång till! Framför allt nyår och för att inte glömma Göteborgsresan!! Har ju faktiskt bara hunnit vara hemma ett par timmar sen Götet.. imorse ville jag inget annat än att komma hem till min egna säng och att få ta en lååång dusch. Men nu när man har fått det, vad ska man göra nu? Jag vill bara tillbaka! Humöret var på topp och det var partystämmning som aldrig förr;P Men en sak som vi alla nog la märket till var att göteborgare inte alls är sådär trevliga som man föreställt sig, inga goa gubbar här inte:P Fanns ju dock undantag.. Neej, jag trivs nog bättre här i Stockholmstrakterna. Fast det är ju ändå Sveriges framsida så såklart det ska besökas igen, eller vad säger ni tjejer?;) Bilder kommer självklart, finns en hel del att välja mellan!! Men det blir vid ett senare tillfälle:)  Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0