Mr. Brightside

ÅÅHH, tror ingen kan förstå hur glad jag blev när jag hörde att Killers kommer till Hultsfred i sommar:D Sommaren är räddad! Hela året är räddat, detta kommer jag leva på lääänge!! Om jag har tjatat om sommaren innan så är det ingenting mot vad jag kommer göra nu..

BIlderna från Göteborg kommer nog imorgon (senast). Finns en hel del riktigt roliga bilder, vet dock inte vilka man vågar lägga upp på Jenny nu. Hon verkar inte vara allt för glad på mina fotografkunskaper, fråga mig inte varför!? Hon verkar faktiskt inte vara glad på mig över huvudtaget för tillfället:(  Amanda



Kommentarer
Postat av: jenny

du hörde väl vad jag sa på telefonen för 15 sek sedan????????????????? :$

2009-01-21 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0