Nyvaken

Vaknade nyss efter att ha sovit i över två timmar!!? Det här är inge bra alls eftersom det gör att jag inte kommer kunna sova senare ikväll när det behövs vilket gör att det blir ännu svårare att ta sig upp på morgonen än vad det redan är.. Men måste nog säga att det ändå var värt det:) Var länge sedan jag har varit så här trött.. Göteborg tar på krafterna!
  På tal om nått helt annat.. jag har tänkt börja med "Dagens citat" varje dag, kan vara nånting korkat, smart eller roligt någon har sagt under dagen som är värt att ni också får höra. Dagens kommer lite senare och den blir antagligen av våran allas Jenny:) Känner på mig att många av citaten kommer komma från henne då hon ofta har något "klokt" på hjärtat som hon oftast måste dela med oss andra!  Amanda


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha du baxa min underbara bild va??

:P hehe

2009-01-12 @ 22:33:40
URL: http://camijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0