Utgång eller inte?

Jag får alltid beslutsångest över allt och inget.. Vet inte varför, det bara blir så! Nu tex, ska jag gå ut eller inte. Hade liksom relativt lugn kväll igår plus att jag inte kommer få chansen på ett bra tag pga. jobb och annat så egentligen skulle det ju passa ganska bra. Men kolla ut, kan det bli sämre väder? Kvällens väder är det PERFEKTA "stanna inne-vädret"! Fast så vet jag ju att jag kommer ångra mig så fort jag får tråkigt kväll. Men så måste jag välja vad jag ska ha på mig plus att jag måste göra mig iordning. Har liksom gått runt i mjukiskläder hela dagen och jag trivs väldigt bra med det. Och hörrni, att ta sig hem från Sthlm mitt i natten.. finns det nått värre? Det skulle i så fall vara att vakna bakis!
  Jaa, ni hör ju.. beslutsångest!!!!  Amanda



Kommentarer
Postat av: Sandra

Amanda nu tycker jag du låter negativ! Haru glömt bort hur kul man kan ha? pluss att vi kan åka taxi från södertälje till järna. vi har ju 20 % rabbat ;)

2009-01-24 @ 17:56:18
URL: http://embracethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0