Borta bra men hemma bäst (?)

Idag är första dagen på länge som jag har absolut ingenting planerat som jag behöver göra!! Har inte gått utanför dörren en enda gång och har inte planerat att göra det heller.. tror den här dagen verkligen behövdes då resten av veckan är fullbokat. Fast mest av tråkiga grejer som jobb och liknande, men vad ska man göra!? Det gör bara den här dagen ännu bättre, känner dock redan nu att jag antagligen kommer bli ganska så uttråkad om inte allt för lång tid. Men men.. Jag ska njuta så länge jag kan:)
  På tal om nått helt annat, känns som om fler och fler börjar prata om skidresor och det får mig också att bli sugen att ge mig upp i skidbacken! Men det får vänta till sportlovet då jag beger mig till dalarna som alla andra år! Hur är det man säger? Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge;)  Amanda


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vad bra att du uppdaterar Amanda!:)

2009-01-06 @ 19:06:31
Postat av: amanda

Eller hur!!?:O tänkte att vi skulle hålla oss till ett inlägg om dagen igen, eller vad säger du?

2009-01-06 @ 19:13:40
Postat av: jenny bäst

finns det skidbackar där? om du svarar ja: får jag följa med?

2009-01-06 @ 22:08:05
Postat av: jenny bäst

finns det skidbackar där? om du svarar ja: får jag följa med?

2009-01-06 @ 22:09:34
Postat av: amanda

Annars hade jag vell inte åkt dit, pucko:P klart du får, bara att hänga på.. bor ju gratis och allt;P

2009-01-06 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0