Götet nästa..

Nu har ju första veckan 2009 gått och den har varit riktigt lyckad faktiskt.. har egentlige inte gjort speciellt, den har bara varit skön:) Och bättre blir det! Imorgon åker vi ju äntligen till Götet och ska bli riktigt kul, ganska skönt att bara komma från den här lilla hålan ett tag. Tolka mig inte fel, jag gillar Järna men har spenderat på tok för mycket tid här på sistone känns det som. Kom på förut idag att skolan faktiskt börjar om bara några dagar, har nog lyckats förtränga det tills nu när det plötsligt slog mig;P Men neej, ska inte tänka på det mer för det enda som gäller nu är att göra Göteborgs gator osäkra!!!!

Jenny är så stolt över en bild hon har "fixat i ordning", så känner mig tvunget att lägga upp den så att vi alla kan se hennes lilla mästerverk;) Ge mig sommar..


Kommentarer
Postat av: anonym

shit assnygg bild asså måste ha gah

2009-01-08 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0