Until the shine weres off

Vaknade nyss. Börjar min naturkunskapslektion om tio min. Så jäkla typiskt. Min mobil ringde inte och jag kommer verkligen inte hinna så då får jag hoppa den helt enkelt. Ganska skönt ändå.

Jag har börjat få lite åldersnoja har jag märkt. Började få det i måndags då jag kom på att Ella fyller 19 om en vecka. Genom att Ella fyller 19 så betyder ju det att jag också blir nitton snart. Nitton känns så gammalt. Bara ett år till tjugo. Jag har jämt tänkt mig att vid tjugo ska jag ha koll på vad jag vill bli och i alla fall ha nått mål. Just nu har jag ingen koll alls. Jag vet inte i huvudtaget vad jag vill bli eller vad jag har tänkt att göra efter studenten. Studenten ska såklart bli väldigt kul men det ger mig också panik. Vad fan ska jag göra efter då? Det är verkligen svårt allt det här. Jag vill stanna kvar i den åldern jag är i nu, arton då allt är precis som jag vill att det ska vara. Men snart kommer allt ändras och man är tvungen att bli vuxen. Jag vill inte bli så där riktigt vuxen ännu. Sandra


Kommentarer
Postat av: ella the old one

ja 18 känns om en bra ålder, skulle gärna stannat där..

2009-01-19 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0