Emmabodafestivalen vs. jobb(?)

Det är nästan så att jag blir lite orolig... en dag har gått för Sandra och Ella på Emmabodafestivalen och redan nu verkar det gått vildt till. Hur ska detta sluta? Ja ja, dom lever iallafall. Bara det är ju nått;) Hur som är jag riktigt riktigt avis. I och för sig är Kos det enda jag kan tänka på just nu. Resfeber redan nu? JA! Men när jag får mina daglida uppdateringar från Emmaboda kan jag inte låta bli att bli lite deppig. Jag ska ju vara där!
  Men men, på tal om något helt annat, jag har ju ett par riktiga "mördarpass" framför mig på jobbet den här veckan. Och idag började jag 08.00!? Och vem brukar försova sig? Jag! Vilka försov sig idag? Alla UTOM jag.. Vart är den här världen påväg?  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0