Heartache on the dancefloor

Nu är jag hemma efter en nice kväll hemma hos Sara. Det var nämligen hejdå fest för henne ikväll. Blir ju inte hejdå riktigt ännu för mig. Jag och Sara ska ses på en lunch på Måndag. Då blir det hejdå. Fast inte farväl eller nått sånt. Vi kommer ju ses igen såklart. En vän som Sara ger man inte upp i första taget. Plus att jag lär ju komma och hälsa på ;). Sen webbcama ofc. Anledningen till att jag inte lagt mig ännu och för att jag är hemma så tidigt är för att jag ska jobba i natt. USH! Jobbade igår, idag på dagen + i morgon. Men men Cashen lär ju rulla in i Augusti iaf. Det tackar man inte nej till. En annan sak som har hänt idag är att jag äntligen bokat hultan. Jag fyller ju år på fredag nästa vecka. På Torsdag 23.45 spelar the killers. Såååååååååå det betyder att jag kommer få se the killers på min födelsedag. Finns det en bättre födelsepresent? neeeeeeeej tror inte det.  Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för att du kom igår gumman! vi ses imorn :) :)

2009-07-05 @ 11:30:13
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: jenny

HULTSFRED!!!!!:D

2009-07-06 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0