Hey mama!

Idag sa en på jobbet, städerskan, botten, även kallad Hades att jag såg ut att vara 13!? Ursäkta? Ja jag visste att hon inte gillade mig, men är de där det värsta hon kunde tänkas komma på? Det värsta var att hon verkade helt ärlig, hon stog och tjatade som en besatt om hur ung jag såg ut innan hon drog till med att jag faktiskt "....såg ut som 13 år, absolut INTE 18!". Men men det rör ju "inte" mig i ryggen, där var den åldersnojjan som bortblåst! Bara att tacka och ta emot! Och nu har hon t.o.m. fått ett eget inlägg, grattis Hades!! Vad sägs som att byta jobb? Och nej, jag överreagerar faktiskt inte, det här var liksom bara droppen!!;P

Tydligen vill Jenka, även kallad "Subba" (ja jenny, även det kommer från dig), ha lite s.k. "credd" för låtar mm. som läggs upp på den här bloggen. Så här, nu har du det. Varsågod! Och nu när vi ändå är inne på det tänkte jag lägga upp en låt som hon har fått mig att bli smått beroende av!  Amanda



Inte helt rätt version, men alltid något;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0