Sliten som få...

Ja jag kanske borde sova vid den här tiden efter en vecka på Hultan, men det går faktiskt inte... Kan bara tänka på hur mycket jag vill tillbaka och göra om allt exakt likadant igen, plus att jag tog en sk, "powernap" på ca 2 timmar när jag kom hem! Åh det här är exakt som Kos, vart ska man börja liksom? Allt var perfekt.. eller njaae, man har väl sett bättre väder men det var liksom skitsamma. Alla körde lika hårt iallafall, dygnet runt! Jag vet att Jenny skrev alla smeknamn på folk vi träffad efter förra året på Hultan i sin blogg. Tänkte att jag också skulle göra det, men då måste jag först "sammanstråla" med mina vänner så att jag inte missar någon. Kan hur som lova att det här inte lär bli det enda inlägget om Hultan, ni kommer nog få dras med det här ett bra tag fram över!! Ska lägga upp The song of Hultsfred09 lite senare också;) Amanda



Mando Diao, Hawaiiscenen. Hultsfredsfestivalen 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0