The Funeral

Jag kanske är efter, jag vet.. men NU har iallafall öven jag skaffat Spotify. Och asså jag är KÄR! It's my big love. Eller besatt kanske beskriver det bättre. Kan inte sluta söka på allt jag kan komma på. Blir nästan trött.. Har hållt på i snart två timmar. Jag ska försöka slita mig. Men åh, jag älskar det! Har hittat massa låtar som var så gott som glömda. Mest mina sk. "grinlåtar", ni vet de där låtarna som man bara kan sitta och lyssna på och tycka synd om sig själv. Jag gillar såna låtar, speciellt när man INTE är ledsen. Som nu:D Fast... har sett på FB att fler och fler börjar åka hem från Kos, de ska de ge tusan i då Jenka och jag snart är där och livar upp stämmingen igen. Alla måste vara kvar!  Amanda



Bättre "tycka-synd-om-sig-själv-låt" får man leta efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0