Tisdag 12:42, redan trött...

Ibland gillar jag att ha småsyskon.. som imorse, då kom min minsta lillesyrra ner med frukost på sängen till mig. Kan inte blli mycket gulligare, eller hur? Men ibland gillar jag det dock INTE.. som deras kompisar. Varför ska småbarns ha så sjukt mycket olika kompisar. Jag känner knappt igen någon av dem längre, men "vipps" så står dom där i ens rum. För tillfället verkar det som om jag fått mig en ny bästis. Jag vet inte vad han heter men tydligen leker vi tjuv och polis. Vet inte riktigt om jag är en vidare bra polis. Han verkar dock inte lida, han springer runt och skjuter alla ändå. Såna barn gillar jag i och för sig, de som sköter sig själva. Hade han bara kunnat hålla käft och varit 15 år äldre hade det kanske varit nått? Något som vi aldrig kommer få veta... Har varit vaken i ca en halvtimme och är redan ensam barnvakt!? Suck!  Amanda


Kommentarer
Postat av: *anonym*

HAHAHAHA DE E JAG PÅ BILDEN HAHaHAHA

2009-07-16 @ 01:00:14
Postat av: Anonym

Haha jenny din humor är botten!!!!!

2009-07-17 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0