Nedräkningen har börjat...

Hultsfredsfestivalen ska lägga ner, det är det enda jag har att säga:( Nej men åh, jag har sörjt detta i ca ett dygn nu och det börjar faktiskt kännas lite bättre. Jag har bestämt mig för att inte tro på det bara, så enkelt är det! Vi kommer hur som befinna oss i Hultsfred vid samma tid nästa år, vare sig de vill eller inte. Det ska jag se till!!
  Det händer inte mycket nu för tiden, jag är bara sjuk, fortfarande kär i spotify och jobbar ändå(?) Vardagen är så himla tråkigt, bland de värsta jag vet. Nästan lika hemskt som att vänta... Men vad ska man göra åt det? Om två veckor står jag och Jenny uppe på barerna och skakar loss på Kos;D Börjar faktiskt sakta men säkert känna mig riktigt taggad för en favorit i repris i Grekland. Åh.. jag vill bara dit NU! Jag saknar allt... vädret, hotellet, Big Papa, Ernie, stranden, att ha en bränna(?), de svettiga klubbarna, bargatan, leomshots, gratis drinkar, bakisdagarna på stranden, övernattningen på stranden, gå ut vid ett och vara hemma vid sex, den grekiska maten, det grekiska folket, FOLKET PÅ WEST!!!! Jag saknar allt:( Men nedräkningen har börjat, snart är vi där igen:D  Jenny och jag har även lagt upp en plan för att klara oss på våran "lite" mindre budget den här gången. Ska inte avslöja för mycket men den inehåller nudlar och pengarna ska prioiteras betydligt bättre. Mindre mat, mera alkohol:D  Amanda



På tal om Grekland och Kos, det finns så himla många "festliga" bilder som aldrig läggs upp, speciellt på denna dam! Vet dock inte om jag vågar lägga upp dom heller, men skulle vara himla kul;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0