När ska det vända?

Nej vet ni vad, nu orkar jag faktiskt inge mer! Visst ska man vara lite sliten efter en vecka på Hultan men nu har jag varit sjuk i en VECKA!!! Och inte blir det bättre heller? Och jag försöker bete mig som om jag vore frisk så att det ska kännas lite bättre, men om sanningen ska fram så orkar jag faktiskt inte med det heller längre!
  Blev utgång i lördags vilket var riktigt kul, ångrar det inte... lite kanske, men äh det var värt det! Men hjälpte det min förkylning? Svar; nej!!!! Nej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv trots att det är en av få saker som jag faktiskt orkar med att göra. Plus att jag är ganska bra på det;)
  En sak som jag dock kommit fram efter den här allt för långa förkylningen är att man är så grymt ful när man är sjuk! Kanske har lite att göra med att man blir alldeles för bekväm och inte orkar göra nånting åt det? Men ändå, herregud. Är nog lika bra att jag håller mig inne, för allas skull!  Amanda 



SMK, Hultsfredsfestivalen 2009.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh jag älskar den där bilden:D

2009-07-21 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0