FUCKING SHOTTIME

Nu är vi tillbaka. Eller vi var tillbaka för nästan en vecka sen. Ingen av oss har orkat uppdatera som ni märker. Man har varit riktigt sliten de här dagarna man varit hemma. Mina dagar har gått åt till att sova mest. En vecka med fylla varje kväll tar på krafterna. Går inte att beskriva hur kul vi har haft på Kos. Så därför tänker jag inte försöka heller. Ingen idé. Kanske en annan gång. Men en sak kan jag säga. Det har vait FUCKING SHOTIME varje dag iaf. Det säger allt. Ikväll blir det djurgården. Ella, Amanda och jag ska ha picnick och sen bär det av till Allsång. Förhoppningsvis ska vi fira med champange också. Sandra



Kommentarer
Postat av: puss

jag älskar bilden!!!!!!!!!!!

2009-06-28 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0