Jai Ho

Asså KOS.... Det är som Sandra redan har skrivit, det går inte att beskriva. Allt var perfekt, sällskapet, bargatan, vädret, stranden, "kosfolket", allt.. Den 4:e smäller det hur som helst igen, Kos blir inte av med oss. We are comming back;D
  Egentligen är det så mycket jag vill skriva men man vet liksom inte vart man ska börja.
Jag har ju faktiskt tagir körkort också, LYCKA!!!! Vill bara tända på den där j*vla körkortsboken, göra en stor eld och dansa runt den! Någon som är på? Nej men skönt är det iallafall, och igår firades det med både champange och vin. Vilket får mig att undra hur länge man måste vänta innan man kan köra igen. Nu? Jag borde väl kanske veta det här... Hur som helst vill jag ut och köra med nervevade rutor och pumpande musik, NU! Glassigt?;p  Amanda



Ännu en Koslåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0