Jobba jobba jobba

Jobba, jobba. Det är det jag gör nu för tiden. Eller inte bara men mycket jobb har det varit. Igår fyllde Kalle år så då vart det lite firande. Idag har det varit jobb igen och faktiskt inte hunnit med något mer. I morgon däremot blir det andra bullar. Steka på dagen sen blir det parkmys med Sara. Ser verkligen framemot att träffa henne. Vi träffas på tok för lite. Speciellt nu när hon ska åka i väg och plugga i Australien i 3 år. Det är lika länge som vi har känt varandra. Har fortfarande inte ställt in mig på att hon ska åka och att jag inte kommer få träffa henne på hur länge som helst. Kommer nog inte ha gjort det fören du riktigt åkt. Jag kommer sakna dig min kära vän, jätte JÄTTE mycket <3 Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer sakna dig också! Jag saknar dig lixom redan nu och de har bara gått drygt en vecka sen vi sågs, fatta då 3 år! Men fan vi ska klara d här också! :) <33

2009-07-01 @ 07:25:45
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0