STUDENTEN

SÄMSTA  uppdateringen, men vet ni, det sk*ter jag i!!! För imorgon tar vi STUDENTEN!!!!!!!:D Asså åh det är pirrigt, lite tråkigt men samtidigt så grymt kul!!! Massor behöver dock göras innan, speciellt med kläder, hår, mottagningen etc. men som vanligt kan jag aldrig ta tag i grejer. Vet liksom inte vart jag ska börja och det känns lite som om det får gå som det går. Det kan liksom inte bli misslyckat? Och vädret.... jag struntar faktiskt i vädret nu! Visst, det får gärna bli lite varmare än vad det har varit de sista dagarna och regn slipper jag helst. Men annars kan inget stoppa oss, FÖR VI SKA TA STUDENTEN!!!!!!!  Amanda



Yes, nu kör vi... taggade till tusen!!! SPBV3!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0