These Two Days Will Last Forever

Det känns som om att det enda jag har gjort sen hemkomsten från Grekland är att flagna, flagna och åter flagna. Vad är det för ide att skaffa en bränna om man ändå inte får behålla den? Man lägger ner oändligt många timmar av sin vistelse med att skaffa den men sen efter en vecka eller två så är den puts veck. Orättvist tycker jag!

  Hur som... igår invigdes Ellas nya pool för första gånge. Avundsjuk? JA!! Kom hem för inte allt för länge sen efter ett besök hos Jenny igår som ledde till en övernattning. Hade inte sett henne sen Kos så det var på tiden. Hennes berättelser om P&L gjorde mig dock bara ännu mer sugen på Hultan. Och om en vecka är vi på väg:D För att vara exakt är vi faktiskt framme om ca 30 minuter! ÅHH, inte mycket som jag har längtat efter så här mycket. Och då jag har tagit det stenlugnt i snart två veckor är det fullt ös som gäller från och med dag ETT!!  Amanda



Även Kleerup ska ju till Hultsfred och jag gillart;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0