Lets do it one more time!!!!

Nej hörrni, vad är det här? Allt det roliga händer ju på sommaren och det är också vid den tiden som alla slutar blogga. Även vi? Eller slutat hat vi ju inte, men det är himla glest med inlägg måste jag säga.
  Hur som helst.. efter en vecka på Kos bortskämd med det absolut bästa sällskapet blir man lätt uttråkad när man väl är hemma igen. Vilket jag är ett himla bra exempel på! Jag har fan varit uttråkad i en vecka nu!!! Men ska bli ändring på det, nästa vecka är jag på banan igen! Jenny fyller år och då ska det firas som aldrig förr! Och sen är det ju faktiskt HULTAN om en vecka;D Åh jag blir lycklig bara jag tänker på det, vi kör en favorit i repris och gör Hultsfreds campingplatser osäkra även i år;)  Amanda

  
 


Vi ägde Kos och jag saknar det! Jag saknar ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ferida har perfekta brännan, super snyggt!

2009-06-28 @ 21:49:59
Postat av: the one and only, jenny.

JAG ÄLSKAR ERA KOSINLÄGG

2009-06-28 @ 22:59:58
Postat av: anna

ni ska ju tillbaka, inte bara lite avensjuk fy fan..

2009-07-01 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0