Studenten <3

Studenten är nu över. Gud så kul vi har haft det. Fredagen började med att åka iväg klockan sju till Catrin på Champange frukost och sedan gå ner till maren där vi tågade alla 3:or upp till skolan. Vi i SPJU som hade utklassat resten av klasserna under året och gick därmed först i ledet. Vi är bäst! Sen vart det lunch, utspring och flak. Ojojoj man kan verkligen inte beskriva hur kul det var att åka flak. Jag skulle vilja göra det tusen ggr till. Vi åkte bara dock en timme men jag skulle lätt velat åka några timmar till. Sen vart det fort hem på mottagning. Var verkligen super kul att så många kom! Fick massa pengar till kos och smycken + jätte mycket alkohol. Underbart! Perfekta presenter och precis det jag ville ha. Tack så hemskt mkt släkten! Senare på kvällen vart det berget. Vart tog alla i klassen vägen? Amanda och jag röjde. Super många drinkar och bästa musiken. Kunde inte gå bättre! Jag hade en super bra dag som jag alltid kommer minnas. Hemskt att allt är över bara. Inge mer SPJU3 och inge mer Colin. Sandra






Kommentarer
Postat av: sara

de va jääävligt nice, synd bara att ja inte kom in på berget. annars hade de varit en fulländad dag! :D ses snart innan ja drar! lär dock inte hinna innan du drar. ;) PUSS

2009-06-08 @ 01:35:12
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa verkligen synd men men då kan det gå :P Ja klart vi måste ses innan du drar:D jag drar ju idag så vi hinner ju inte innan :P PUSSSS

2009-06-09 @ 06:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0