Covers!

Imorgon har vi studiedag vilket gör att jag älskar Colin Leclairgymnasiet! Men bara för studen, på torsdag går jag tillbaka till att hata den igen! Men det är vell så det är, skolan är som bäst när man slipper vara i den. Eller vad säger ni? Hur som helst ångrar jag mig att jag inte hittade på nånting ikväll istället för att bara sitta hemma, man ska ta vara på såna här dagar! Men men.. imorgon står det emellan att ta tag i dagen och få lite saker gjort eller att göra absolut ingenting. Lutar dock åt det första tro det eller ej. Men med att "få saker gjort" menar jag tex. träna, fynda nått på stan, sola och kanske tom. övningsköra.. Då är iallafall jag nöjd med dagen:)
  Covers... bland det värsta och bästa jag vet! Och på sistone har jag hittat ett par riktigt lyckade ena.. Speciellt denna, att kunna få en redan bra låt ännu bättre är inte lätt!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0