Dagen innan måndag..

Dagen började med att jag försov mig men ca 1 timma så fick därför stressa för att hinna till jobbet i tid! Spenderade i stort sätt hela dagen där för att sedan göra ett kort besök hos mamma och nu är jag här hemma igen. Så för att sammanfatta dagen har jag alltså fått absolut ingenting gjort av det jag behövt... Har hur mycket plugg som helst vilket gör att min tid inte kommer räcka till. Det är för mycket samtidigt... Och när det blir såhär mycket lägger min hjärna bara helt ner vilket leder till att jag inte gör nått av det jag borde istället. Inte så praktiskt! Brukar få ångest av detta.. att jag inte får nånting gjort. Men den här gången orkar jag inte ens lägge ner energi på det, det får gå som det går. Det löser sig alltid! Fast det är vell bara att inse att jag faktiskt måste ta tag i saker och ting, och det ska jag också... imorgon! 
  Måste bara lägga till att min inspiration till rubriker helt försvunnit, känner att jag har andvänt mig av veckodagarna allt för mycket på sistone. Tycker ändå jag fick till det den här gången;) Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0