Det tar aldrig slut!

Tänkte precis sätta mig ner och skriva om vart jag tror Sandra har tagit vägen då jag varken hört nånting av henne på sistone och inga uppdateringar har vi fått heller. Men så ser jag inlägget som har lagts upp för inte allt för länge sen vilket gör att jag nu inte har nått att skriva om längre. MEN.. det där räcker inte som uppdatering. Tror det är fler än jag som förväntar oss ett lite längre inlägg! Så.. imorgon. LÖNEDAG:D Blir bio på kvällen.. Sen funderar jag på om jag kanske ska betala tillbaka pengarna jag är skyldig Sandra men genom en fika istället. Mycket mysigare plus att jag behöver veta om hon lever eller inte! Var ett tag sen.. Utöver det måste jag bara lägga till att även Razorlight ska spela i sommar! Kanske inte lika stort som Killers eller Kings Of Leon men åh så bra ändå:D Och fler kommer det komma...  Amanda


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag leeever ;) Fika i morgon då :)

2009-03-12 @ 19:42:08
URL: http://embracethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0