För mycket av det goda?

Jaha.. det var ett tag sen! Skiva i fredags alltså, började med middag hos Anna med tjejerna från klassen och fortsatte senare in till Södertälje för själva skivan. Middagen var hur god och kul som helst och skivan var ännu bättre! Den var verkligen över förväntningarna, stämmingen var på topp och allt var bara perfekt. Med vissa undantag, och ja Sandra och Jenny då syftar jag på er två! Men det får vi vell ta igen på onsdag då Sandras skiva äger rum? Fredagen satte dock sina spår, sov bort i princip hela dagen igår och inatt sov jag 12 TIMMAR!? Det är för mycket, och grejen är att jag fortfarande inte känner mig helt utvilad.. skulle inte ha något emot att sova 12 timmar till faktiskt. Men har ännu inte kommit till det värsta, har träningsverk i HELA benen. Alla var verkligen igång från och med att vi kom dit tills det stängde! Detta gjorde att jag längtar ännu mer till studenten vilket kommer bli ännu roligare:) Gårdagen gick förutom till att sova mesta dels till att äta vilket har gett mig lite dåligt samvete idag då jag bara suttit inne så nu funderar jag på om jag skulle ge mig ut och springa trots snövädret... Får nog bli så! Bilder från helgen kommer förhoppningsvis senare i veckan!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0