From People`s Heart

Då var Sverige täckt av sno igen, iallafall denna del.. Orkar egentligen inte kommentera det mer än att jag är så sjukt trött på det här vädret nu! Vi har fått nog av det, kom med något annat snälla! Annars händer det vell inte speciellt mycket, Sandras skiva är på onsdag vilket jag faktiskt ser fram emot tror det eller ej:) Något jag också bestämt mig för är att jag INTE tänker jobba den här veckan heller. Jag tar en välbehövlig paus från det där stället! Något annat som jag går runt och funderar på är vilka band jag vill hinna se i sommar, vilket är många.. Och varje gång jag hör en låt nu för tiden tänker jag bara om de skulle vara bra att se/höra live eller inte. Ett band som jag iallafall vill se men som inte bokat nånting i sommar än är Johnossi. Ett annat band är 30 Seconds From Mars, vilket jag kom på idag och ska jag vara helt ärlig så lyssnar jag i princip ingenting på dom men idag när jag hörde en låt med dom så var det bara givet.. jag SKA höra dom live! Egentligen tycker jag inte om dom över huvud taget nu när jag tänker efter, de är precis på gränsen till vad jag kallar "skrikmusik" men där ser nu hur mycket en låt kan göra:)

Har fått klagomål från en viss person kallad Sandra. Hon tycker jag lägger upp för många låtar vilket jag kanske akn hålla med om lite. Men nu har jag faktiskt inte gjort det på ett bra tag och nu kan jag inte hålla mig längre! Förlåt Sandra!:P  Amanda



Kommentarer
Postat av: Sandra ffs

hallå vadå tror det eller ej? alltså om att du ser fram emot min skiva :O :P

2009-03-23 @ 18:20:08
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja ni är ju som sagt våra "konkurenter" så får inte låta allt för glad;) men klart det kommer bli kul:D

2009-03-23 @ 19:37:38
Postat av: Sandra

haha tänkte väll :D

2009-03-23 @ 21:22:57
URL: http://embracethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0