Hemmakväll

Jaha då har det mesta av min Lördag gått åt till att skriva högskoleprovet. Från 08.20-16.15 tar verkligen på krafterna. Men känner ändå att det gick mycket bättre än förra gången. Tror jag i alla fall. Hoppas gör jag snarare. Ella skrev också provet så vi tog bilen ner på rasten och åt på kolgrillen. Riktigt gott! Nu är man hemma och känner sig ännu sjukare än innan. Känner att febern börjar komma. Ush! Passar inte alls bra just nu. Så för mig blir det en riktig hemma kväll med mitt kex. Ska kolla på Robinsson bland annat. Ska nog köpa lite Ben and Jerrys tills dess. Det är precis det jag behöver just nu. Nu blire en varm dusch och sen hem till kexet. Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0