I Can't Stop This Feeling I've Got

Har inte haft en lugn stund den här helgen! Vilket både har varit bra och dåligt.. I fredags hade jag en helkväll med Jenny och Annis och igår var jag ju med Sandra. Kanske inte låter så ansträngande men resten av tiden har bara spenderats på jobbet, som jag för tillfället hatar. Gör jag i och för sig alltid, men hatar det extra mycket denna helg. Och den enda gången jag hunnit vara hemma i helgen var igår då jag kom hem och åt för att sedan bege hemifrån igen.. Och inte blir det bättre, har ett prov imorgon bitti som jag jag inte ens börjat att plugga till p.g.a. allt det andra. Men jag ångrar mig inte ett dugg, helgen är ändå inte till för att plugga! MEN, efter att ha sagt det ska jag nu ändå spendera resten av söndagskvällen till plugg, plugg och åter plugg..
  Har inte kunant bestämma mig om jag gillar låten eller inte men efter de "kommit igång" mer i slutet av låten man inte annat än att älska den. Jag är fast!  Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0