Kings Of Leon

Min plan sprack! Planen var alltså att stanna hemma idag och få allt gjort tills imorgon men det började med att jag somnade igår utan att ställa klockan vilket leder till att jag sover halva dagen. Men inte i detta fall, istället ringer mamma och väcker mig och vill bjuda på lunch.. Så efter att ha gjort i ordning mig i panik lite snabbt begav vi oss in till Södertälje där det bjöds på sushi:D Inte nog med det, vi köpte även nya träningskläder till mig, också det bjöd hon på!! Så egentligen är jag väldigt nöjd med dagen så här långt fast jag inte har ens har börjat med pluggandet! Men då har jag fortfarnade inte kommit till det bästa.. KINGS OF LEON KOMMER TILL HULTAN!! Den här sommaren ser bara bättre och bättre ut. Kommer att få se Killers, Winnerbäck, The Kooks och nu Kings Of Leon! Vet inte vad mer jag kan önska mig i musikväg:D Visst är det några som fattas men i nuläget klarar jag mig gott och väl på dessa! Åh jag är så glad:D  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0