NY

Den 30 april är det New York som gäller! Dock inte för mig då utan för mor min med respektive.. Hade chansen att hänga på men med min vanliga tur är mösspåtagningen inplanerad på exakt samma datum, så valde att stanna hemma i slaskiga Sverige istället. Och just nu undrar jag seriöst varför? Hatar min skola och dom i den, med vissa undantag... Hur som helst är det bara att utnyttja situationen så hade tänkt göra en lista på saker jag vill ha från deras tripp till NY! Än så länge består min lista av två par converse(färg oklart) och armband från "Marc by Marc Jacobs".  Hinner säkert komma på mer, måste dock tänka lite på plånboken också. Men tänkte att jag borde få lite (läs:mycket) kompensation för att jag stannade hemma också:) Amanda


Kommentarer
Postat av: jenny b

du hatar väl inte mig:(

2009-03-03 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0