RoboCop

Jaha, så studiedagen lider mot sitt slut.. Måste bara säga att jag ÄLSKAR vädret, allt känns så mycket roligare när det är sol! En sak jag dock inte gillar lika mycket är när det inte är någon hemma och jag är hungrig. För som de flesta som känner mig vet är inte jag den bästa kocken. Jag kan inte laga mat över huvud taget om jag ska vara ärlig! Så nu sitter jag här... ensam och hungrig. Jag har i och för sig syskona hemma men för att muta dom att laga mat åt mig tjänar jag nog nästan på att gå ut och äta! Åh, vart är föräldrarna när man behöver dom? Och det värsta är att de inte kommer hem på hela kvällen så på nått vis måste jag ta tag i detta! Imorgon är det skola och jobb som gäller. Måste nog börja ladda redan nu för att orka med båda två!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0