Sol!

Så jäkla skön dag det varit idag. Full vårsol och blå himmel. Känns verkligen att våren är påväg. Man blir så glad så fort man ser lite sol. Nu vill man bara att det ska bli lite varmare så vårjackan kan åka på ordentligt. Märkte ni att det var ljust ute idag tills sex föresten? skönt att det går mot sommar. Min dag har i alla fall varit jäkligt lugn. Har pluggat, städat och ute och gått. Mer har jag inte orkat. I morgon har jag inga lektioner så det betyder ledighet då också. Skit skönt. Fast då ska jag åka till skolan i alla fall för att jobba med PA arbetet. Lite segt att göra det när man är ledig men måste man så måste man. Har spanat in ett par snygga skor på stan så kanske blir man ett par skor rikare.

Jag kör verkligen på nedräkning nu tills vi åker till Thailand. Längtar verkligen extremt. Det är nu 3 veckor kvar. Lita på att höra mycket Thai tjat från min sida. Sandra

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0