Strawberry Swing

På sistone känner jag att jag har fått till ett par riktiga kap. Förra veckan t.ex. var jag på stan och hade lovat mig själv att hålla på pengarna och bara köpa det jag verkligen behöver då det då var en vecka kvar till lön och alltså lite kort med pengar men så kommer vi in på Monki och hur slutar det? Jo, jag köper ett par solbrillor! Kanske inte det mest nödvändiga för tillfället men kunde verkligen inte låta bli och jag ångrar mig inte en sekund. Ett riktigt kap helt enkelt! Men då har jag fortfarande det absolut bästa kapet kvar, vilket jag gjorde idag! Försökte få min lillasyster att ge mig en fotmasage vilket hon envisades att svara nej till hela tiden hur mycket jag än tjatade... Men så erbjuder jag 1 krona och då gick det för sig! En gång som denna är jag så nöjd med min syster på 7 år som inte lärt sig nånting vad pengar är värda än och jag hoppas det håller i sig ett bra tag till!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0