THAILAND

 Jag är helt överlycklig. Den 8e april drar jag till Thailand med familjen. FY FAN VAD JAG ÄR GLAD! Har varit prat om att vi kanske skulle åka dit ett tag nu men aldrig riktigt blivit av. Jag hade faktiskt gett upp hoppet om att det äns skulle hända. Pappa ringde mig på bussen hem och sa att den 8e drar vi till Thailand. Kan knappt fatta det. Åh det här kommer jag kunna leva på resten av året. Jag kommer vara överlycklig året ut tror jag. Fan nu är det nedräkning. Bara 23 dagar kvar ju tills jag ligger på en strand och steker :D Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Sara

inskrivet i almanackan när du ditchar mig ;)

2009-03-16 @ 22:14:10
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0