That's Not My Name

Jag har något att erkänna.. redan efter en halvtimmas pluggande igår gav jag upp. Det var bara att inse, för mycket att lära sig på för lite tid. Och detta löste jag på så sätt att jag sjukanmälde mig så har istället hunnit med att gymma och ännu en tripp till sthlm. Känns som om jag har varit på stan var och varannan dag på sistone, och det slutar ungefär likadant varje gång. Jag lyckas komma hem med absolut ingenting.. Det är alltid så, när man inte har några pengar hittar man 1000 saker man vill ha men så lagom tills pengarna kommer hittar jag aldrig nått. Och så slösas allt på nått onödigt istället.. Ja ja, nog om det. På fredag är det studentskiva, äntligen:D Och inte vilken som helst utan våran, BV3: s!!! Alltså den bästa! Vet dock inte om jag orkar köpa något nytt, har ändå aldrig varit ute i Södertälje så ingen har på så sätt sett nått av de jag har på mig ute! Smart, jag vet;) Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0