S.O.U.N.D.S.

Dålig uppdatering från bådas håll ser jag... får bli ändring på det! Jag har iallafall inte haft nått speciellt för mig sen sist. Känns som om det börjar bli dags att boka resa tills efter studenten, därför spenderas stor del av tiden med resekataloger. Vi har en hel del att välja mellan kan man ju säga. Tror dock det skulle gå betydligt snabbare om vi kunde bestämma oss för ett land, grejen är bara den att vi alla verkar ha fastnat för olika länder! Hoppas i alla fall på att vi kommit fram till någonting i slutet av veckan!:) Idag har jag hur som helst inte fått mycket gjort förutom skola och träning men efter att ha pratat om studenten samt mösspåtagningen som börjar närma sig bestämde jag mig för att hitta min studentmössa som jag på nått vis lyckats ha bort då hela huset är fyllt av kartonger efter flytten.. Har försökt ett flertal gånger utan nått vidare bra resultat men idag hittade jag äntligen det!!! Tänkte att jag även kunde passa på att prova den, fixa till håret och lite sånt vilket fick mig att inse att studentmössan nog inte är till för mig. Ser ut som en flygkapten eller båtkapten för nån halvdann finlandsbåt. Bra ser det i alla fall INTE ut!!! Men har exakt en månad på mig att komma på nånting för att sådär kan jag faktiskt inte visa mig bland folk! Eller folk och folk, mina skolkamrater;p Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0