23 am

Dålig uppdatering från min sida. Jag vet. Men har varit ganska upptagen med att planera en grej. Om den blir av så lovar jag att skriva på bloggen vad det är. Idag har jag i alla fall varit hemma hela dagen. Hade inga lektioner. Verkligen skit skönt. Har tagit det lungt hela dagen. Drog bara in till södertälje en snabbis nu på kvällen. Hann kolla in de nya butikerna. Carlings och Bikbok. Så jäkla kul att de har öppnat i Södertälje. Äntligen! Åh älskar Carlings kläder. Nu vill jag bara ha lite pengar också så jag kan shoppa. I morgon ska jag tydligen bli bjuden på fika av Amanda. Är så jäkla sugen på allt gott! Kollade nyss i kylen om det fanns något men nej som vanligt. Nu längtar jag tills i morgon då vi ska fika. Ska ta något riktigt fett! Sandra

(Amanda det finns verkligen skit dåligt med bilder på oss två. Vi måste faktiskt fixa mer!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0