Ge mig vår!!

Har tänkt på att det skrivs ganska mycket om sommar i den här bloggen, eller mest om att vi båda vill ha sommar(nu)! Vi är inte fans av vintern helt enkelt, men eftersom det inte verkar gå våran väg på ett bra tag då det har snöat idag IGEN så tänkte att jag ska komma med ett lite mer rimmligt önskemål vilket är; VÅR!! Kan inte våren snälla komma nu? Har vi inte alla fått nog av vintern, när ska den här växthuseffekten sätta igång egentligen? Speciellt efter att jag fått min skidtripp, nu behöver jag inte den här snön längre! Och det är ju faktiskt mars, våren borde ju kunna komma nu. Men men, sluttjatat om det nu! Just nu längtar jag bara till helgen och utgång. Partysuget är större än på länge, en vecka i dalarna sätter sina spår...  Amanda


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den längst till höger är lätt du i helgen haha :D

2009-03-02 @ 20:48:05
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: amanda

Det är mitt mål!!;) haha..

2009-03-02 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0