Saturday

Igår var vi alltså ute, och det var Ace/Fightclub som gällde vilket blev riktigt lyckat! Var absolut ett av de bättre utgångarna och musiken var bättre än någonsin:) Vilket gjorde att man mår som man gör idag. Lite synd var det dock att brandlarmet gick igång mitt i allt vilket drog ner partystämmningen något, men den var på topp lika snabbt igen! MEN.. detta gjorde att jag bara vill ut till samma ställe igen men då jag jobbar hela nästa helg och helgen efter det är det studentskiva gör detta att det kommer dröja ett bra tag tills jag har chansen igen. Men jag får vell stå ut, har inget annat val.. Trodde jag skulle se mer fram emot alla studenskivorna nu i vår men då det kostar i stort sett lika mycket som att gå ut i stan känns de bara lite onödiga! Men de blir säkert roliga.. Känner att jag inte kan få till något direkt fyndigt inlägg som jag brukar lyckas med, så för den här gången ger jag nog upp nu!;P Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0