Stripes

Jahapp idag har jag övningskört en hel del. Ända till till Kolgrillen i Södertälje. Åt och sen hem igen. Tycker faktiskt jag börjar bli bra. Nej riktigt bra faktiskt. Har övat på starta i en backe, kört motorväg och kört inne i centrum. Riktigt bra att jag övar när man har körlektion på Torsdag. Just detta är ännu en anledningen till en vitare kväll än vanligt på onsdag då jag och min klass har studentskiva. Faktiskt ska det bli kul med min första körlektion. Vill bara komma igång någon gång och ha körkortet i handen snart. Skönt att den här måndgen är över i alla fall. Hatar både söndagar och måndagar. De är så jäkla seeega. Plus att jag vill att dagarna ska gå så det kan bli studentskivedag, Studentkryssning eller varför inte Thailand dax. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0